500 billboardów kampanii „Tiry na tory”!

W 15 miastach pojawiło się 500 billboardów kampanii „Tiry na tory”! Zapraszamy do poznania ich lokalizacji.

Jak zapewne Państwo pamiętają, jednym z celów naszej kampanii jest intensywna promocja transportu intermodalnego, za pośrednictwem zarówno mediów tradycyjnych, internetowych, jak i gadżetów oraz… billboardów. Pod koniec tego tygodnia billboardy kampanii „Tiry na tory” pojawiły się w 15 miastach Polski: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. W zakładce „Dla prasy” na stronie tirynatory.pl prezentujemy listę dokładnych lokalizacji. Zapraszamy na ekologiczny spacer ich śladem w swoim mieście 🙂

 

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Tiry na tory

Przejdź na podstronę inicjatywy:

Co robimy / Tiry na tory

Być może zainteresują Cię również:

Łodzianie decydują
Obywatele decydują

Łodzianie Decydują

Instytut Spraw Obywatelskich zaangażował się w działania Inicjatywy Społecznej „ŁODZIANIE DECYDUJĄ”, której celem jest ułatwienie mieszkańcom Łodzi zgłaszania własnych projektów uchwał. Obecnie potrzeba aż 6 tysięcy podpisów żeby mieszkańcy mogli zgłosić do Rady Miejskiej w Łodzi własne uchwały. Inicjatywa „ŁODZIANIE DECYDUJĄ” dąży do zmniejszenia wymaganej ilości podpisów do 1000.