fbpx

Benzyna ołowiowa: historia trucia i manipulacji

Benzyna ołowiowa: historia trucia i manipulacji

Z Tomaszem Borejzą, dziennikarzem naukowym portalu smoglab.pl, rozmawia Rafał Górski, prezes Instytutu Spraw Obywatelskich.

Skąd wzięła się trująca nas benzyna ołowiowa? Dlaczego ludzie masowo lali ją do baków swoich samochodów? Czy mamy do czynienia z teorią spiskową, czy z praktyką spisku? Ile korporacje zarobiły na zatruciu milionów ludzi? Czego uczy nas historia benzyny ołowiowej?

Pobierz mp3

Muzyka „Also Sprach Zarathustra – Einleitung” – Kevin MacLeod, CC BY 3.0

Sprawdź inne artykuły z tego wydania tygodnika:

Nr 61 / (9) 2021

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

# Zdrowie Czy masz świadomość?

Być może zainteresują Cię również:

Wręczenie certyfikatu BYPAD

Grupa INSPRO
Lepszy transport
Miasto w ruchu

BYPAD w Gdyni

Gdynia ma całościowy plan działania na rzecz wzrostu ruchu rowerowego. Napisali go wspólnie radni, urzędnicy i mieszkańcy w ramach audytu polityki rowerowej BYPAD. Praca nad jakością polityki rowerowej w ramach audytu zostanie nagrodzona certyfikatem BYPAD. Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek odebrał go z rąk prezesa Grupy INSPRO Rafała Górskiego 4 czerwca 2013.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.