fbpx
Jesteś społecznikiem? Wykorzystaj prawo. Bezpłatne szkolenie

Bezpłatne szkolenie „Odkryj swoje mocne strony – jak się wyróżnić i znaleźć pracę”

Instytut Spraw Obywatelskich zaprasza na szkolenie „Odkryj swoje mocne strony – jak się wyróżnić i znaleźć pracę” organizowane w ramach projektu Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Społecznej KLUCZ. Odbędzie się ono w dniach 14 – 15 czerwca 2011 r. w Hotelu ECO w Łowiczu.

Szukasz pracy, ale nie wiesz jak się zaprezentować? Jak zainteresować pracodawcę swoją osobą? Nie wiesz, co Cię wyróżnia, nie znasz swoich mocnych stron? W jaki sposób przygotować się do rozmowy z potencjalnym pracodawcą? Chcesz zmienić coś w swoim życiu, ale nie wiesz co i jak? Co ma do tego wszystkiego przedsiębiorczość społeczna? O co w niej chodzi?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby bezrobotne (osoby zarejestrowane w urzędzie pracy) oraz nieaktywne zawodowo (osoby niepracujące, niezarejestrowane w urzędzie pracy, w tym również absolwenci szkół ponadgimnazjalnych lub niepracujący studenci studiów zaocznych i wieczorowych).

Do zapoznania się:
Regulamin Projektu

Do pobrania:
Formularz zgłoszenia na szkolenie

Formularze zgłoszeniowe prosimy przesłać mailowo: ilona.pietrzak@instytut.lodz.pl lub dostarczyć do Punktu Konsultacyjnego w Łowiczu: ul. Plac Przyrynek 2 (dyżury: wtorki, piątki w godzinach 9:00-17:00), 99-400 Łowicz.
Termin nadsyłania zgłoszeń: 8 czerwca 2011.
Wszelkich informacji udziela Ilona Pietrzak telefonicznie:
519 300 631 lub mailowo: ilona.pietrzak@instytut.lodz.pl

Więcej informacji na www.centrumklucz.pl.

Uczestnik może ubiegać się o zwrot kosztów dojazdu na szkolenie.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Centrum KLUCZ

Być może zainteresują Cię również:

Tiry na tory

500 billboardów kampanii „Tiry na tory”!

W 15 miastach pojawiło się 500 billboardów kampanii „Tiry na tory”! Zapraszamy do poznania ich lokalizacji. Jak zapewne Państwo pamiętają, jednym z celów naszej kampanii jest intensywna promocja transportu intermodalnego, za pośrednictwem zarówno mediów tradycyjnych, internetowych, jak i gadżetów oraz… billboardów. Pod koniec tego tygodnia billboardy kampanii „Tiry na tory” pojawiły się w 15 miastach Polski: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.