fbpx

Do Łodzi tramwajem podmiejskim

INSPRO popiera czerwcową Uchwałę Społecznego Zespołu ds. Przyjaznej Komunikacji w sprawie zlikwidowania linii tramwajowych nr 43 i 46.

Decyzja władz miasta o zlikwidowaniu linii tramwajowych 43 i 46 wywołała burzę w lokalnych mediach i serwisach społecznościowych. Łodzianie krytycznie odnoszą się działań magistratu. Jedną z reakcji jest uchwała Społecznego Zespołu ds. Przyjaznej Komunikacji, w myśl której tramwaje podmiejskie aglomeracji łódzkiej poprawiają dostępność komunikacyjną Łodzi (szczególnie w sytuacji złego stanu technicznego infrastruktury). Odciążają także drogi wjazdowe do miasta i stanowią wartościowy potencjał rozwoju przestrzennego i turystycznego aglomeracji. Dokument wskazuje dobre praktyki europejskie oraz sugeruje finansowe rozwiązanie kłopotów z łódzkimi torowiskami (sposoby zastosowane przez Aglomerację Górnośląską i przez Warszawską Kolej Dojazdową).

Uchwałę nr 7 z dnia 13 czerwca 2011r. w sprawie podmiejskiej komunikacji tramwajowej można zobaczyć tutaj.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Lepszy transport Miasto w ruchu

Być może zainteresują Cię również:

Dom to praca

II edycja projektu „Mama kreatywna – Mama pracująca”

SKOŃCZYŁ CI SIĘ URLOP MACIERZYŃSKI LUB WYCHOWAWCZY? CHCESZ WEJŚĆ NA RYNEK PRACY? Projekt "Mama kreatywna - Mama Pracująca" daje Ci taką szansę. Nabór do II edycji projektu „Mama kreatywna – Mama pracująca” (01.10.2009 – 29.02.2010) trwa do 25 września 2009r. Zgłoś się już teraz, liczba miejsc ograniczona!

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.