Jesteś doradcą biznesowym? Przyślij swoje CV!
Chcesz dołączyć do naszego zespołu? To świetnie się składa, bo szukamy chętnego/chętnej do pracy w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ. Zobacz nasze ogłoszenia – na Twoje CV czekamy do 25 lipca br.
Poszukujemy do pracy na stanowisku: doradca biznesowy
Czym zajmuje się doradca biznesowy?
Doradzaniem 🙂 Doradca biznesowy w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) pracuje ze swoim klientem procesowo. Jak to dokładnie wygląda?
Doradca:
- diagnozuje potrzeby klienta,
- planuje z klientem działania i ich oczekiwane efekty,
- pomaga w realizacji celów biznesowych klienta,
- pilnuje, żeby plan działania został wdrożony – głównie poprzez prowadzenie spotkań doradczych z klientem, a także wykorzystując dostarczane przez OWES narzędzia (szkolenia, warsztaty, wsparcie finansowe itp.).
W czasie swojej pracy doradca współpracuje z innymi doradcami oraz instytucjami zewnętrznymi w celu jak najlepszej realizacji planu działania.
Kto jest klientem?
- osoba indywidualna lub grupa osób, które zainteresowane są realizacją działań społecznych w formie organizacji pozarządowej (fundacji/ stowarzyszenia/ spółdzielni socjalnej/ spółki z o.o. not for profit),
- istniejąca już organizacja pozarządowa (fundacja/ stowarzyszenie/ spółdzielnia socjalna/ spółka z o.o. not for profit), która chce się rozwijać i zwiększać swój wpływ na otoczenie.
Jaki zakres obejmuje doradztwo biznesowe?
Organizacjom pozarządowym doradzamy w zakresach:
- zarządzania organizacją (m.in. wsparcie procesu podejmowania decyzji, tworzenie planu rozwoju; wsparcie w rozpoznaniu potencjału organizacji),
- osobowym (m.in. zarządzanie pracownikami, rozwiązywanie konfliktów),
- finansowym (m.in. układanie budżetu; prowadzenie sprzedaży; zwrotne instrumenty finansowe; przygotowanie montażu finansowego; źródła finansowania działalności; opracowywanie struktury kosztów, rynku, dostawców i odbiorców; opracowywanie planu naprawczego; planowanie finansowe),
- marketingowym (m.in. wykorzystywanie nowych technologii; planowanie marketingowe; opracowywanie strategii marketingowej; budowanie oferty; obsługa klienta; poszukiwanie partnerów).