Bartosz Spławski – zdjęcie profilowe

Bartosz Spławski

Do Instytutu przyciągnęły go idea i świetne logo kampanii Tiry na tory, a po zuchwałym klipie Obywatele Decydują wiedział, że znalazł ludzi, którzy mówią tym samym językiem i dbają o podobne wartości. Relację z Instytutem zacieśnił jego udział w pierwszej edycji Kuźni Kampanierów, gdzie szukał praktycznych umiejętności do swoich lokalnych działań społecznych. Zawodowo, po dekadzie projektowania graficznego dla biznesu skupił się na wsparciu komunikacji wizualnej inicjatyw społecznych. Najczęściej jego wkład w działania INSPRO to projektowanie infografik i skład publikacji. Rozwija także swoje pasje edukacyjne prowadząc i współtworząc warsztaty zarówno z Instytutem jak i innymi organizacjami. Edukację łączy z komunikacją wizualną uczestnicząc w projektach filmowych z pozytywnym przesłaniem. Tematy zawodowe zostawia przez chwilę na boku w trakcie muzycznych „dżemów”, w których amatorsko realizuje swoje zacięcie do muzykowania.