fbpx

Nie oglądaj! I tak Cię nie przekonamy!

Instytut Spraw Obywatelskich w ramach międzynarodowej kampanii „Added Value – Sustainable Energy in Transportation”, której jest partnerem, stworzył filmik promujący transport miejski (rowerowy, publiczny, pieszy). Cel jaki przyświeca kampanii to promocja roweru jako środka komunikacji oraz poprawa jakości infrastruktury transportu publicznego – alternatywy w stosunku do transportu indywidualnego. ISO zajmuje się propagowaniem idei transportu miejskiego w Łodzi, m. in. poprzez pokazy filmowe, publikacje oraz stronę tematyczną www.miastowruchu.pl.

httpv://www.youtube.com/watch?v=E2Bses5VFIY

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Lepszy transport Miasto w ruchu

Przejdź na podstronę inicjatywy:

Co robimy / Lepszy transport”

Być może zainteresują Cię również:

Dom to praca

Lutowa edycja Kiermaszu Kobiecego

Dwie akcje charytatywne, warsztaty szycia i kiermasz rękodzieła – to wszystko czeka w Muzeum Włókiennictwa na wszystkich łodzian, chcących podzielić się sercem, w przedwalentynkową sobotę 11.02.2012 r. w godzinach od 11 do 17.

Dziękujemy!

Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy pomogli nam w realizacji spotów Dicka Dobrowolskiego.