fbpx

Praca: Szukamy specjalisty ds. administracyjno-finansowych

Praca dla specjalisty ds. finansowych

W związku z rozpoczęciem projektu badawczo-wdrożeniowego związanego z naszą inicjatywą „Obywatele decydują” poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH.

Zakres obowiązków:

Zatrudniona na powyższym stanowisku osoba będzie ponosić odpowiedzialność za zapewnienie poprawności przepływów finansowych, kadrowych i dokumentacji administracyjno-finansowej w projekcie.

  1. Opisywanie dokumentów finansowych.
  2. Dokonywanie niezbędnych zmian w budżecie.
  3. Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych.
  4. Przygotowywanie i nadzór nad realizowanymi zamówieniami.
  5. Bieżący monitoring wydatkowania środków.
  6. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych na potrzeby projektu.
  7. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych.
  8. Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Sporządzanie raportów i zestawień dotyczących stanu zatrudnienia (w tym umów cywilnoprawnych) w organizacji.
  10. Śledzenie zmian w przepisach i ich interpretacja na potrzeby organizacji.
  11. Bieżący nadzór i kontrola przepływów finansowych w projekcie.
  12. Dokonywanie kontroli rzetelności przygotowanych dokumentów.
  13. Przygotowywanie dokumentów projektowych.
  14. Kontakt z partnerami oraz instytucją finansującą w sprawach administracyjno-finansowych.

Wymagania:

  1. Doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-kadrową.
  2. Znajomość: Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Ustawy o Rachunkowości i przepisów wykonawczych, Ustawy Kodeks Pracy wraz z przepisami wykonawczymi.
  3. Znajomość przepisów oraz zasad wykorzystania unijnych środków finansowych oraz pochodzących z innych źródeł publicznych, na realizację projektów.
  4. Umiejętność obsługi oprogramowania biurowego MS Office (minimum MS WORD i MS EXCEL) oraz korzystanie z Internetu.
  5. Doskonała organizacja pracy.
  6. Sumienność, dokładność, samodzielność.
  7. Znajomość specyfiki funkcjonowania trzeciego sektora będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  1. Elastyczne godziny pracy (planowany wymiar: 1 pełny etat).
  2. Dobrą atmosferę pracy.
  3. Możliwość długoterminowego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na czas realizacji projektu (30 miesięcy).
  4. Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
  5. Perspektywy rozwoju zawodowego.

Biuro projektu będzie mieściło się w Łodzi.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z klauzulą RODO oraz krótki list motywacyjny do dnia 14 stycznia 2019 r. na adres e-mailowy: maria.jaraszek@instytut.lodz.pl (z tytułem wiadomości: specjalista ds. administracyjno-finansowych).

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Obywatele decydują

Być może zainteresują Cię również:

Oculus 3d goggles rys. Andy Singer

Oculus

Oculus, rys. Andy Singer…

Świętujcie z nami!

Zapraszamy na urodziny audycji radiowej realizowanej przez nas już prawie półtorej dekady! Impreza odbędzie się 19 marca 2010 r. Jesteśmy na antenie od 1996 r., mamy więc co wspominać. Zapowiada się ciekawy wieczór: będzie dobra muzyka, wspominki, pyszny tort, coś dla kurażu ;-) i oczywiście Redaktorzy-Założyciele