Rekrutujemy: Oferty pracy w kampanii Obywatele decydują

W związku z rozpoczęciem drugiej fazy w projekcie badawczo-wdrożeniowym „Obywatele decydują” poszukujemy kandydatów/kandydatki na dwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI oraz SPECJALISTA DS. RZECZNICTWA.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!
SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Zakres obowiązków:
- Udział w produkcji spotów do telewizji i radia.
- Prowadzenie relacji z mediami.
- Koordynowanie procesu reklamowego: kontakt z domem mediowym, wybór kanałów, monitoring reklam.
- Współpraca przy powstaniu wszystkich materiałów promocyjnych, w tym koordynacja prac grafika.
- Stały monitoring mediów.
- Tworzenie i zarządzanie reklamami Goodle Ads.
- Prowadzenie bieżącej komunikacji w mediach społecznościowych.
Wymagania:
- Znajomość zasad funkcjonowania mediów społecznościowych.
- Znajomość reklam Google Ads.
- Doświadczenie w pracy z dziennikarzami.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Poczucie estetyki.
- Znajomość narzędzi: Brand24 oraz Canva będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Satysfakcję ze współtworzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.
- Możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń.
- Wybraną formę współpracy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z klauzulą RODO oraz krótki list motywacyjny do dnia 9 stycznia 2020 r. na adres e-mailowy: maria.jaraszek@instytut.lodz.pl (z tytułem wiadomości: specjalista ds. promocji).
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
SPECJALISTA DS. RZECZNICTWA
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie planu spotkań rzeczniczych, umawianie i odbywanie spotkań.
- Mapowanie sojuszników/adwersarzy.
- Zapoznanie się z urzędami/instytucjami oraz procedurami ważnymi dla procesu rzeczniczego.
- Przygotowywanie relacji merytorycznych ze spotkań.
- Monitoring procesu legislacyjnego w danej sprawie.
- Udział w pracach legislacyjnych np. wysłuchaniach publicznych, konsultacjach społecznych.
- Wysyłanie wniosków o dostęp do informacji publicznej, prowadzenie korespondencji z instytucjami.
Wymagania:
- Umiejętność pisania oficjalnych pism, stanowisk, oświadczeń.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań i kampanii rzeczniczych.
- Doświadczenie w prowadzeniu spotkań.
- Wiedza z zakresu procesu legislacyjnego.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
- Doświadczenie udziału w panelach dyskusyjnych i wysłuchaniach publicznych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Satysfakcję ze współtworzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.
- Możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń.
- Wybraną formę współpracy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z klauzulą RODO oraz krótki list motywacyjny do dnia 9 stycznia 2020 r. na adres e-mailowy: maria.jaraszek@instytut.lodz.pl (z tytułem wiadomości: specjalista ds. rzecznictwa).
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.