Startujemy z nową kampanią: „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”
Rozpoczynamy kolejny etap działań związanych z tematyką GMO. Obok dobrze Wam znanych „Naturalnych genów”, właśnie zainicjowaliśmy kampanię „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. Ma ona charakter obywatelski i edukacyjny, zwraca uwagę na kwestię niespełniającego oczekiwań konsumentów sposobu znakowania produktów spożywczych w odniesieniu do braku lub obecności składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Dotyczy to również produktów pochodzenia zwierzęcego (jaja, nabiał, mięso).
W ramach kampanii zaprezentujemy m.in. zrealizowane na nasze zlecenie badania, przedstawiające opinie Polaków na temat znakowania produktów wyprodukowanych przy użyciu GMO. Sprawa oznakowania produktów nabiera szczególnego znaczenia zwłaszcza teraz, kiedy mamy do czynienia z coraz szybciej rozprzestrzeniającymi się globalnymi uprawami GMO i coraz powszechniejszym stosowaniem modyfikacji genetycznych w hodowli zwierząt i produkcji spożywczej.
W kampanii podkreślamy fakt, że każdy konsument kupując produkty, w szczególności żywność, powinien mieć łatwy dostęp do szczegółowych informacji na temat sposobu i miejsca produkcji oraz zawartości, w tym składników wykorzystanych na każdym etapie łańcucha produkcyjnego – istotnych ze względów zdrowotnych, jak również światopoglądowych, czy religijnych. Sprawa dotyczy także produktów pochodzenia zwierzęcego, czyli jaj, nabiału i mięsa pochodzących z hodowli opartych o pasze niemodyfikowane genetycznie.
Strona internetowa kampanii: www.chcewiedziec.pl
Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/chcewiedziecpl
Bądźcie z nami, sukces kampanii to nasza wspólna sprawa. Wszyscy jesteśmy konsumentami!