fbpx
Jesteś społecznikiem? Zgłoś się do 5. edycji Kuźni Kampanierów

VI Ogólnopolskie Forum Studentów Transportu i Logistyki

Instytut Spraw Obywatelskich został oficjalnym partnerem VI Ogólnopolskiego Forum Transportu i Logistyki organizowanego przez Koło Naukowe LOGISTICS.

W dniach 9-10 grudnia 2010 r. na Politechnice Wrocławskiej spotkają się studenci renomowanych uczelni technicznych i ekonomicznych z całej Polski (m. in.: SGH w Warszawie, Politechniki Poznańskiej, Politechniki Warszawskiej, Politechniki Krakowskiej; Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Akademii Obrony Narodowej w Warszawie, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu).

Celem konferencji jest przede wszystkim wymiana doświadczeń oraz spostrzeżeń między studentami logistyki i transportu, jak również umożliwienie spotkania środowiska studenckiego z przedstawicielami renomowanych firm oraz przedsiębiorstw.

Zespół kampanii Tiry na Tory podczas trwania Forum będzie miał możliwość zaprezentowania wiadomości o przebiegu Kampanii oraz nawiązania kontaktów z ekspertami w swojej dziedzinie, które mamy nadzieję, w przyszłości zaowocują współpracą przy dalszej realizacji projektu.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Lepszy transport Tiry na tory

Być może zainteresują Cię również:

Lepszy transport
Tiry na tory

Organizacje społeczne proszą KE o zablokowanie przesunięcia 4,8 mld zł z kolei na drogi

Ponad 20 organizacji społecznych z całego kraju, zwróciło się do Komisji Europejskiej o przyjrzenie się zapowiedzianemu przez premiera Donalda Tuska przesunięciu środków unijnych z inwestycji kolejowych na drogowe. W tej sprawie wymagana jest zgoda Komisji Europejskiej. Organizacje ekologiczne, w tym również Instytut Spraw Obywatelskich argumentują, że stan infrastruktury kolejowej w Polsce jest bardzo zły, gorszy niż drogowej, a dotychczasowe działania rządu są niewystarczające, aby kraj mógł wypełnić cele wspólnotowe w zakresie zrównoważonego transportu. Zgodnie ze Strategią Göteborską celem miało być obniżenie w 2010 r udziału transportu drogowego do poziomu z 1998 roku. Polska z tego zdecydowanie się nie wywiązuje - udział transportu drogowego wzrósł dla przewozów pasażerskich z 89,5% w 1998 r. do 93,8% w 2008 r., a dla przewozów towarowych odpowiednio z 52,9% do 75.9%. Tymczasem dane dla całej Unii, a zwłaszcza dla krajów piętnastki pokazują, że inne kraje radzą sobie z tym celem. Jaki jest stosunek polskich władz dla realizacji tych celów najlepiej świadczy całkowity brak reakcji Ministerstwa Infrastruktury na niedawne żądanie przez PKP PLK ograniczenia o 10% pracy przewozowej od Przewozów Regionalnych i PKP Intercity w związku z zaległościami płatniczymi - zwraca uwagę Krzysztof Rytel z Centrum Zrównoważonego Transportu.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.