fbpx

Zadbaj o swoje prawa! Powołaj radę pracowników

Zadbaj o swoje prawa! Powołaj radę pracowników

Nr 31 (2020)

Zadbaj o swoje prawa! Powołaj radę pracowników.

Wiem, czy nie planują zwolnień grupowych. Wiem, jaka jest strategia firmy. Wiem, czy przedsiębiorstwo nie kuleje finansowo. Wiem, bo jestem w radzie pracowników. Powołaj radę pracowników w swojej firmie. Więcej informacji na www.radypracownikow.info

Sprawdź inne artykuły z tego wydania tygodnika:

Nr 31 (2020)

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

# Rynek pracy Centrum Wspierania Rad Pracowników

Być może zainteresują Cię również:

Centrum KLUCZ

Poszukujemy Specjalisty/Specjalistki ds. PR

Instytut Spraw Obywatelskich z Łodzi, w związku z realizowanym projektem PWP "OWES INSPRO – rozwiązania ponadnarodowe" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (poddziałanie 7.2.2 wsparcie ekonomii społecznej), poszukuje kandydata/ kandydatki na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds.PR.

Mapa Ziemii na dłoniach

Rewolucja energetyczna

Polskie Lobby Przemysłowe według Marcina Popkiewicza

Marcin Popkiewicz

Marcin Popkiewicz, członek naszej rady programowej rozprawia się na łamach "Nauka o klimacie" z polityką klimatyczną globalnie i regionalnie. Zaczęło się w Sejmie, na konferencji Zespołu Surowców i Energii pt. „Polityka klimatyczna: globalnie i regionalnie”. Można by oczekiwać, że dyskusja będzie przebiegać w oparciu o ustalenia naukowe. Tymczasem… większość wypowiadających się ekspertów ("ekspertów"?) przedstawiła tak porażający zestaw mitów klimatycznych, że nie wiadomo było, czy śmiać się, czy płakać.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.