fbpx
Jesteś społecznikiem? Zgłoś się do 5. edycji Kuźni Kampanierów

Zamów koniecznie! Polecamy – poradnik „Kuźnia Kampanierów 3”

Kuźnia kampanierów 3

Planujecie kampanię? Chcecie ją poprowadzić i zakończyć sukcesem? Jeśli tak, to poradnik „Kuźnia Kampanierów 3” jest dla was idealną lekturą. To jedyna wyczerpująca publikacja, która mówi, jak wygrać kampanię.

Poradnik zawiera informacje, przydatne w prowadzeniu kampanii obywatelskich. To elementarz skutecznych działań obywatelskich:

– Motyw przewodni poradnika, czyli zaciśnięta pięść, przyszedł do mnie, gdy przeglądałem publikacje poświęcone prowadzeniu kampanii. Okładki kilku z nich łączył właśnie ten element. Zaciśnięta pięść Danuty Kowalczyk walczącej z planami poprowadzenia autostrady przez Łódź, zaciśnięta piąstka trzyletniego Joachima z kampanii „Ratuj maluchy!” i  zaciśnięta pięść Pauliny Loty, prezes Fundacji Kuźnia Kampanierów. Każdą zmianę społeczną trzeba wywalczyć, a zaciśnięta pięść idealnie nadaje się na symbol takiej walki – mówi Rafał Górski,  prezes Instytutu Spraw Obywatelskich.

Zapraszamy do lektury i współpracy!

Poradnik w wersji drukowanej możecie zamawiać pod adresem: biuro@kuzniakampanierow.pl

Poradnik i wysyłka są bezpłatne!

Poradnik w wersji elektronicznej również do pobrania

Polecamy również do obejrzenia fotorelację z IV Kongresu Kuźni Kampanierów, który odbył się 18 maja 2019 roku w Łodzi.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Kuźnia kampanierów

Być może zainteresują Cię również:

Jestem z Łodzi. Przytul mnie! :)

Przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i  pozytywnie wpływają na rozwój społeczeństwa obywatelskiego... Chcecie się o tym przekonać? Weźcie wraz z INSPRO udział w Międzynarodowym Dniu Przytulania.

Lepszy transport
Miasto w ruchu

Nie oglądaj! I tak Cię nie przekonamy!

Instytut Spraw Obywatelskich w ramach międzynarodowej kampanii „Added Value – Sustainable Energy in Transportation”, której jest partnerem, stworzył filmik promujący transport miejski (rowerowy, publiczny, pieszy). Cel jaki przyświeca kampanii to promocja roweru jako środka komunikacji oraz poprawa jakości infrastruktury transportu publicznego - alternatywy w stosunku do transportu indywidualnego. ISO zajmuje się propagowaniem idei transportu miejskiego w Łodzi, m. in. poprzez pokazy filmowe, publikacje oraz stronę tematyczną www.miastowruchu.pl.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.