Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian – okładka

Książka

Chris Rose

Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian

Książka Chrisa Rosa jest praktycznym poradnikiem po planowaniu i  prowadzeniu kampanii mających na celu zmianę społeczną. Bogaty w  przykłady sukcesów, na których warto się wzorować oraz błędów, których  można uniknąć.

Znalazłam w tej publikacji wiele przydatnych lekarstw na chorobę dobrych chęci, które zastępują nam czasem trzeźwy osąd, strategiczne planowanie czy twarde dane, z którymi trzeba się zmierzyć rozpoczynając jakiekolwiek działania. Najcenniejsza jednak wydała mi się rada, że w  komunikacji im prościej, tym lepiej. Będąc ekspertami sami często nie  wiemy, jak bardzo przeszkadza nam własna szeroka wiedza.

Hanna Gill-Piątek, Krytyka Polityczna

Tak wiele dziedzin ma swoje studia i podręczniki, dzięki którym  mamy stać się „wykwalifikowaną siłą roboczą”. Nie istnieją jednak książki mówiące o tym, jak wygrywać rzeczy, które są dla nas najważniejsze, które stanowią o naszej godności, zdrowiu czy  przetrwaniu. Właśnie trzymasz w ręku coś takiego – jeśli zależy Ci na  wygranej, przeczytaj ją i zaplanuj własną kampanię.

Maciej Muskat, Greenpeace Polska

Fragment książki można przeczytać poniżej.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.