Chris Rose
Jak wygrywać kampanie – komunikacja dla zmian
Książka Chrisa Rosa jest praktycznym poradnikiem po planowaniu i prowadzeniu kampanii mających na celu zmianę społeczną. Bogaty w przykłady sukcesów, na których warto się wzorować oraz błędów, których można uniknąć.
Znalazłam w tej publikacji wiele przydatnych lekarstw na chorobę dobrych chęci, które zastępują nam czasem trzeźwy osąd, strategiczne planowanie czy twarde dane, z którymi trzeba się zmierzyć rozpoczynając jakiekolwiek działania. Najcenniejsza jednak wydała mi się rada, że w komunikacji im prościej, tym lepiej. Będąc ekspertami sami często nie wiemy, jak bardzo przeszkadza nam własna szeroka wiedza.
Hanna Gill-Piątek, Krytyka Polityczna
Tak wiele dziedzin ma swoje studia i podręczniki, dzięki którym mamy stać się „wykwalifikowaną siłą roboczą”. Nie istnieją jednak książki mówiące o tym, jak wygrywać rzeczy, które są dla nas najważniejsze, które stanowią o naszej godności, zdrowiu czy przetrwaniu. Właśnie trzymasz w ręku coś takiego – jeśli zależy Ci na wygranej, przeczytaj ją i zaplanuj własną kampanię.
Maciej Muskat, Greenpeace Polska
Fragment książki można przeczytać poniżej.