fbpx
Jesteś społecznikiem? Wykorzystaj prawo. Bezpłatne szkolenie

Przegląd radykalnych reklam społecznych

Reklamy zakazane
27 kwietnia 2010, o godz. 18:00 zapraszamy do Klubu Owoce&Warzywa, przy ul. Traugutta 9.

  • Czy wystarczy mieć pieniądze, aby telewizja wyemitowała naszą reklamę?
  • Czy istnieją tematy tabu, o których nie dowiesz się z TV?
  • Gdzie leży granica pomiędzy wolnością słowa a medialną cenzurą?

Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz podczas przeglądu kontrowersyjnych reklam społecznych, który organizują redakcje audycji „Czy masz świadomość?” oraz pisma Obywatel.

W programie filmy blokowane przez oficjalne mass-media, dotyczące ekologii, konsumpcjonizmu, globalnego zagrożenia, lokalnych inicjatyw. Podczas pokazu obejrzycie spoty z kampanii społecznych, Greenpeace, Adbusters i in.

Po pokazie zapraszamy Was do dyskusji, którą poprowadzi Szymon Surmacz – współzałożyciel audycji „Czy masz świadomość?” oraz redaktor „Obywatela”, wieloletni aktywista społeczny i współpracownik Instytutu Spraw Obywatelskich.

Dla najbardziej aktywnych uczestników, czekają atrakcyjne nagrody, w postaci książek oraz filmów DVD.

Zapisz, zapamiętaj, przyjdź:

  • Czas: 27 kwietnia 2010, godz. 18:00
  • Miejsce: Klub Owoce & Warzywa, ul. Traugutta 9

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Instytut Spraw Obywatelskich

Być może zainteresują Cię również:

Lepszy transport
Miasto w ruchu

Nie oglądaj! I tak Cię nie przekonamy!

Instytut Spraw Obywatelskich w ramach międzynarodowej kampanii „Added Value – Sustainable Energy in Transportation”, której jest partnerem, stworzył filmik promujący transport miejski (rowerowy, publiczny, pieszy). Cel jaki przyświeca kampanii to promocja roweru jako środka komunikacji oraz poprawa jakości infrastruktury transportu publicznego - alternatywy w stosunku do transportu indywidualnego. ISO zajmuje się propagowaniem idei transportu miejskiego w Łodzi, m. in. poprzez pokazy filmowe, publikacje oraz stronę tematyczną www.miastowruchu.pl.

Instytut Spraw Obywatelskich

Opinia / Respublica o książce „Jak wygrywać kampanie”

Wiosna 2014 to czas, w którym czołowi politycy rozpoczynają batalię o miejsca w Europarlamencie (...).  Podręcznik prowadzenia skutecznej kampanii byłby towarem na wagę złota – książka Chrisa Rose’a „Jak wygrywać kampanie. Komunikacja dla zmian” wydaje się być lekturą obowiązkową dla sztabów wyborczych europejskich polityków.

Facebook i inne korporacje cenzurują treści! Zapisz się na Tygodnik Instytutu Spraw Obywatelskich. W każdej chwili masz prawo do wypisania się. Patrz, czytaj, działaj bez cenzury.

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.