fbpx

Praca domowa w mediach – zaczynamy akcję!

Wraz z zespołem zaangażowanych wolontariuszek rozpoczęliśmy monitoring mediów pod kątem informacji o wizerunku osób pracujących w domu, a także samej pracy domowej. Chcemy dowiedzieć się „jak” mówi się o tej niezwykle ważnej sferze życia społecznego. Będziemy monitorować treści przekazów medialnych (programów, artykułów itp.) cieszących się największą popularnością (wyznaczoną wg oglądalności lub nakładu) w ostatnich miesiącach 2013 r.

W przekazach medialnych śledzimy i szczegółowo notujemy wszystkie informacje związane z pracą domową. Ważna jest identyfikacja obrazów osób wykonujących prace domowe, mówiących na jej temat lub w inny sposób z nią związanych. Celem jest scharakteryzowanie w jakich kontekstach pojawia się praca domowa oraz jakie cechy mają osoby wiązane z pracą domową w przekazach medialnych (płeć, wiek, sytuacja rodzinna, status zawodowy itp.).

Jednocześnie nadal zachęcamy osoby, które chciałyby się zaangażować w wolontariat do kontaktu z nami.

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Dom to praca

Przejdź na podstronę inicjatywy:

Co robimy / Dom to praca”

Być może zainteresują Cię również:

Łodzianie decydują
Obywatele decydują

Łodzianie zdecydują?

Przy decydującym udziale Instytutu Spraw Obywatelskich udało się zebrać ponad 6,6 tys. podpisów pod obywatelskim projektem uchwały, dającej mieszkańcom Łodzi większe możliwości wpływu na ich miasto. Dziś podpisy zostaną złożone w łódzkim magistracie.