Pracuj z nami w Centrum KLUCZ!
Szukamy chętnych do pracy w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ. Rekrutujemy na trzy stanowiska. Sprawdź, które z nich jest dla Ciebie i dołącz do naszego zespołu. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 20 grudnia br.
Poszukiwany: doradca biznesowy
Czym zajmuje się doradca biznesowy? Zakres doradztwa biznesowego w Centrum KLUCZ obejmuje m.in.:
- zarządzanie organizacją (m.in. wsparcie procesu podejmowania decyzji, tworzenie planu rozwoju; wsparcie w rozpoznaniu potencjału organizacji);
- finanse (m.in. układanie budżetu; prowadzenie sprzedaży; zwrotne instrumenty finansowe; przygotowanie montażu finansowego; źródła finansowania działalności; opracowywanie struktury kosztów, rynku, dostawców i odbiorców; opracowywanie planu naprawczego; planowanie finansowe);
- marketing (m.in. wykorzystywanie nowych technologii; planowanie marketingowe; opracowywanie strategii marketingowej; budowanie oferty; obsługa klienta; poszukiwanie partnerów).
Sprawdź szczegóły oferty na stronie Centrum KLUCZ
Poszukiwany: doradca kluczowy
Czym zajmuje się doradca kluczowy?
Wsparcie doradcy kluczowego dla klientów Centrum KLUCZ polega w szczególności na:
- udzielaniu szczegółowych porad w zakresie dotyczącym rejestrowania i prowadzenia PES, zakładania PES i PS, prawnych aspektów działania w sferze ekonomii społecznej (ES), zarządzania organizacją, źródeł finansowania PES, zarządzania personelem, twórczego rozwiązywania problemów;
- odbywaniu spotkań doradczych, które będą miały formę bezpośredniej rozmowy, jak również e-doradztwa (z wykorzystaniem narzędzi komunikacji elektronicznej);
- sporządzaniu kart doradczych oraz kart czasu pracy;
- współpracy i wymianie informacji z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy i integracji społecznej, samorządami oraz innymi organizacjami działającymi w otoczeniu PES.
Sprawdź szczegóły oferty na stronie Centrum KLUCZ
Poszukiwany: specjalista ds. administracyjno-finansowych
Czym zajmuje się specjalista ds. administracyjno-finansowych?
Poszukujemy osoby, która zaopiekuje się przede wszystkim projektami, które realizujemy w ramach środków unijnych.
Zakres obowiązków m.in.:
- opisywanie dokumentów finansowych,
- dokonywanie niezbędnych zmian w budżecie projektu,
- przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych i nadzór nad realizowanymi zamówieniami,
- przygotowywanie umów cywilnoprawnych na potrzeby projektu,
- dokonywanie kontroli rzetelności przygotowanych dokumentów,
- przygotowywanie dokumentów projektowych.