Pierwsze seminarium fundraisingowe w Łodzi!

Centrum KLUCZ zaprasza na bezpłatne seminarium fundraisingowe Zanim wyciągniesz rękę (po)daj dłoń, czyli o pozyskiwaniu darczyńców. Wydarzenie odbędzie się 12 września 2014 r. w Łodzi. W czasie seminarium chcemy zaprezentować narzędzia i obszary fundraisingu, które pozwalają efektywnie pozyskiwać środki na misję organizacji. Przedstawimy możliwości fundraisingu i ścieżki, które prowadzą do osiągnięcia trwałych rezultatów.

Nasze wydarzenie będzie składać się z dwóch części: pierwszą stanowią wyjątkowe warsztaty, które dla uczestników poprowadzą czołowi polscy fundraiserzy oraz członkowie DFRV (Niemieckiego Stowarzyszenia Fundraisingu). W trakcie drugiej części odbędzie się debata na temat budowania przez organizacje społeczne relacji z darczyńcami.

Co zyskasz, będąc na seminarium:

  • Poznasz narzędzia fundraisingowe, które pomogą Twojej organizacji realizować misję;
  • Przetestujesz jedno z nich w praktyce;
  • Spotkasz czołowych polskich i niemieckich fundraiserów.

Nasze wydarzenie będzie okazją do spotkania osób mających różnorodne doświadczenie w działaniach fundraisingowych. Wśród gości będą:

Becky Ann Gilbert – Członkini DFRV, pracuje w Europejskiej Szkole Zarządzania i Technologii. W 2005 r. założyła Sekcję Fundraisingu Na Rzecz Kultury i Sztuki. Była konsultantką ds. PR w amerykańskim Ministerstwie Kultury i w Smithsonian Institution w Waszyngtonie. Zarządzała działem fundraisingu w Deutsche Museum w Monachium, gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie darowizn, sponsorów i sympatyków. Kierowała działem komunikacji Domu Kultur Świata w Berlinie.

Miriam Wagner-Long – ukończyła Zarządzanie Organizacjami Non-profit, od kwietnia 2014 r. jest wiceprzewodniczącą DFRV. Swoje zainteresowanie fundraisingiem rozwijała w USA, gdzie pracowała z organizacjami non profit przez 7 lat. Oddolne inicjatywy oraz wydarzenia wzmacniające relacje z darczyńcami (friendraising) są jej specjalnościami. Zarządza działem non profit w Agentur Zielgenau GmbH.

Sylwia Kobayashi – Coach, Konsultant i Fundraiser z ponad 20 letnim doświadczeniem w marketingu i fundraisingu. Na własnej skórze sprawdziła jak działa (lub nie) proszenie o darowizny darczyńców indywidualnych (na ulicy – F2F, w listach – DM, przez Internet, telewizję lub osobiście), a także sprawdziła jak zawierać efektywne partnerstwa korporacyjne. Namawia organizacje do strategicznego planowania, do testowania i do przeliczania planów na konkretne budżety. Prowadzi Pracownię Coachingu i Fundraisingu SENTIO bo wierzy, że polskie NGO’sy mogą być bogate i robić to o czym marzą.

Martyna Żak – założycielka Instytutu Fundraisingu, konsultant i trener. Od ponad 15 lat związana z branżą marketingu oraz fundraisingu. Pracowała w największej na świecie, prywatnej organizacji non-profit: Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Marketingu i Fundraisingu. Specjalizuje się w fundraisingu skierowanym do darczyńców indywidualnych oraz firm, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii marketingu bezpośredniego oraz kampanii multichannelowych. Obecnie prowadzi Instytut Fundraisingu w Polsce.

Rafał Górski – prezes Instytutu Spraw Obywatelskich i Grupy INSPRO Sp. z o.o. Specjalizuje się w dobrym zarządzaniu i wprowadzaniu zmian w każdych okolicznościach. W pracy menedżerskiej, coachingowej i szkoleniowej wykorzystuje idee, metody oraz narzędzia pochodzące z różnych światów, m.in. biznesu, organizacji społecznych, sportu, zakonów i wojska.

Robert Kawałko – Od 2000 roku prowadzi firmę doradczą specjalizującą się w PR, fundraisingu, szkoleniach i doradzaniu organizacjom. Jest inicjatorem i współzałożycielem Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, pełnił funkcję wiceprezesa Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Doradza działom fundraisingu w kilku organizacjach pozarządowych, publikuje artykuły i poradniki.

Jakub Sobczak – Jest założycielem pierwszej polskiej platformy społecznościowego finansowania ciekawych inicjatyw – PolakPotrafi.pl, dzięki której pozytywnie udało się sfinansować ponad 400 projektów na łączną kwotę prawie 4 000 000 PLN. Jest miłośnikiem krótkofalarstwa, języków obcych, a także lotnictwa – wkrótce planuje zostać pilotem. W życiu kieruje się regułą „Twoje myśli kreują Twoją rzeczywistość”.

Franciszek Niemyski – kierownik zespołu fundraiserów Gnyszka Fundraising Advisors, networker Towarzystwa Biznesowego Warszawskiego. W pracy fundraisera korzysta z ponad 8-letniego doświadczenia działalności w szerokim spektrum organizacji pozarządowych. Specjalista od networkingu, prowadzi spotkania trzech grup Towarzystwa Biznesowego w Warszawie i wspiera rozwój grup networkingowych w całej Polsce. Pomysłodawca i realizator spotkań z cyklu Business Evening oraz Klubu Towarzystw Biznesowych. W przeszłości zawodowo związany również z samorządem terytorialnym.

Chcesz wiedzieć więcej? Możesz przejść do STRONY KONFERENCJI bądź zapisać się już teraz!


weź udział

Patroni_Seminarium_FR

 

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

OWES Instytutu

Przejdź na podstronę inicjatywy:

Co robimy / OWES Instytutu

Być może zainteresują Cię również: