Jesteś aktywny? Chcesz działać? Dołącz do nas!

kuźnia kampanierów
Dołącz do nas, fot. z archiwum Instytutu Spraw Obywatelskich
Tygodnik Spraw Obywatelskich – logo

Nr 25 (2020)

Masz marzenia i chcesz zmieniać świat, ale samemu trudno Ci osiągnąć cel? Przyjdź do  Instytutu. Razem będzie łatwiej.
Szukamy ludzi, którym bliskie są poruszane przez nas tematy. A co, jeśli masz własny temat? Przyjdź i opowiedz nam o nim. Może wspólnie będziemy mogli nad nim popracować.

Spytasz, czym się zajmujemy? W Instytucie pracujemy nad wieloma tematami:
– zatrucie środowiska przez m.in.: elektrosmog, smog, glifosat i inne czynniki,
– żywność jak najlepszej jakości,
– angażowanie ludzi w działania obywatelskie, czyli budzenie świadomości społecznej – patrzeć politykom i decydentom na ręce (Obywatele Decydują),
– zrównoważony rozwój energetyczny (odnawialne źródła energii),
–  media obywatelskie,
– polityka międzynarodowa Polski (Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Łodzi),
– prawa pracowników
– miejsce na Twój temat, który chcesz nam polecić.

Sprawdź, jakie kampanie prowadzimy https://instytutsprawobywatelskich.pl/co-robimy/

Oferujemy:

  • wolontariat, staż zawodowy, praktyki studenckie,
  • referencje,
  •  rozwój osobisty dzięki realizacji konkretnych zadań,
  • udział w szkoleniach, konferencjach, wydarzeniach lokalnych i ogólnopolskich,
  •  poznanie pracy organizacji społecznej od kuchni,
  •  uczestniczenie w codziennej pracy mediów obywatelskich (gazeta, internet)
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • współpracę z gronem pogodnych i życzliwych ludzi.

Napisz do nas biuro@instytut.lodz.pl
lub zadzwoń pod numer telefonu: (42) 630 17 49
i  DZIAŁAJ!

Sprawdź inne artykuły z tego wydania tygodnika:

Nr 25 (2020)

Przejdź do archiwum tekstów na temat:

Instytut Spraw Obywatelskich

Być może zainteresują Cię również:

Lepszy transport
Miasto w ruchu

Nie oglądaj! I tak Cię nie przekonamy!

Instytut Spraw Obywatelskich w ramach międzynarodowej kampanii „Added Value – Sustainable Energy in Transportation”, której jest partnerem, stworzył filmik promujący transport miejski (rowerowy, publiczny, pieszy). Cel jaki przyświeca kampanii to promocja roweru jako środka komunikacji oraz poprawa jakości infrastruktury transportu publicznego - alternatywy w stosunku do transportu indywidualnego. ISO zajmuje się propagowaniem idei transportu miejskiego w Łodzi, m. in. poprzez pokazy filmowe, publikacje oraz stronę tematyczną www.miastowruchu.pl.